Księgowość
Prowadzenie ksiąg rachunkowych: pełna księgowość – księgi handlowe
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zarówno dla celów bilansowych jak i podatkowych oraz dokonywania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wg zatwierdzonego przez klienta planu amortyzacji,
- obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług oraz miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych,
- ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych,
- prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług,
- prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej operacji magazynowych lub integracja z systemem klienta,
- kontrola należności i zobowiązań,
- bieżący monitoring oraz dokonywanie płatności,
- przygotowanie faktur sprzedaży,
- sporządzanie obowiązkowych i dodatkowych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS,
- przekształcanie sprawozdań na inne standardy rachunkowości,
- współpraca z przedstawicielami służb finansowo-rachunkowych klienta oraz z instytucjami kontrolnymi.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych: mała księgowość – podatkowa księga przychodów i rozchodów
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnie z aktualnymi przepisami, w tym: ewidencjonowanie dokumentów zakupu, ewidencjonowanie dokumentów sprzedaży oraz ewidencjonowanie dokumentów wewnętrznych (PK, DW),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- przygotowanie planu amortyzacji,
- prowadzenie rejestrów VAT,
- prowadzenie rejestru przebiegu samochodów,
- sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego,
- sporządzanie przelewów z tytułu zobowiązań publiczno-prawnych,
- sporządzanie innych niż roczne, okresowych deklaracji i sprawozdań wymaganych przepisami prawa,
- odbiór dokumentów przez naszego kuriera,
- roczne rozliczenie działalności gospodarczej na podstawie prowadzonej księgi przychodów i rozchodów.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych: ryczałt ewidencjonowany
- Prowadzenie ewidencji przychodów,
- prowadzenie wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych, i prawnych oraz ewidencji wyposażenia,
- sporządzanie dokumentacji pracowniczej oraz wszelkich ewidencji, które obowiązani są prowadzić podatnicy zryczałtowanego podatku dochodowego zatrudniający pracowników,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS,
- prowadzenie ewidencji VAT,
- sporządzanie deklaracji dla podatku VAT,
- sporządzanie zeznania rocznego o wysokości uzyskanego przychodu,
- udzielanie pomocy w zakresie prawidłowego wypełniania obowiązków, nałożonych na przedsiębiorców przez obowiązujące przepisy prawne.